אודות

תכלית פיננסית קמה במטרה לספק שירות כלכלי ופיננסי ללקוחותיה. לב ליבה של החברה, התאמת מסלולי משכנתא במודל אישי. לצד אלה, בחישוב ברור ונכון, תכלית פיננסית יוצרת שלווה כלכלית ומספקת ללקוח ביטחון ויציבות.

תכלית פיננסית, חברת בוטיק המספקת סל פתרונות למשכנתאות בייעוץ ובליווי אישי תוך התאמה מלאה ליכולת הכלכלית של הלקוח. העבודה עצמה נעשית בשקיפות מוחלטת ולאחר ניתוח כספי מדויק. לצד כל אלה תכלית מציגה את מסלולי המשכנתא הבאים יד ביד עם תכנית ישימה לתשלום משכנתא המשתלבת בהרמוניה עם אורח החיים היומיומי.

תכלית פיננסית: מורכבת מאנשי מקצוע, אנשי הצוות שלנו עושים ימים כלילות כדי להביא לשולחנכם את המסלולים המשתלמים והנכונים, בתנאי משכנתא הטובים ביותר עבורך , מתוך מטרה לנצל ולמקסם את יציבותו הכלכלית של הלקוח בשלב קריטי של רכישת הנכס.

תכלית פיננסית, הינו משרד בוטיק משכנתאות , שהקימה ליאת להב חסון , המשרד הוקם בשנת 2011 , הינו משרד ייחודי ומוביל בניהול עסקאות מורכבות ,ליאת בעלת ניסיון עשיר ומגוון בתחום המשכנתאות, היתה שותפה במכללה ללימודי השקעות בנדל"ן ,משרדה מלווה את הלקוח מתחילת הדרך ועד לפגישת חתימות בבנק.

תכלית פיננסית, חברת בוטיק כלכלי, המספקת שירות ואמינות מעל הכל. ליאת להב, המובילה את החברה, מסייעת למאות לקוחותיה למצוא את הדרך , שתבטיח בראש איכות חיים ושתוביל למינוף כלכלי לכל אחד ואחת.

צוות המשרד

תכלית פיננסית - ליאת להב חסון
תכלית פיננסית - ליאת להב חסון

לליאת להב חסון מוניטין רב ומוכח בתחום המשכנתאות.
למשרד ניסיון רב בניהול תיק משכנתאות בעסקאות “יד 2” ורכישה מקבלן וכן עסקאות במסגרת תמ”א 38 ופינוי בינוי, מחיר למשתכן ובנייה עצמית.
משרדה של ליאת להב חסון עובד על פי סטנדרטים גבוהים ופועל בנחישות וללא פשרות לטובת כל לקוח ולקוח.
מטרתה של ליאת להב חסון היא ללוות אתכם בתקופה משמעותית בחייכם ולאורך כל הדרך.
במשרדה של ליאת להב חסון מועסקים עובדים מקצועיים מהשורה הראשונה אשר עברו הכשרה, כל אחד בתחום עיסוקו, וזאת על מנת לספק ללקוחות משרד את השרות היעיל והמקצועי ביותר.
ליאת להב חסון שומרת על רמת מקצועיות גבוהה במיוחד הן מעצמה והן מעובדיה, על מנת לספק את התוצאה הטובה ביותר.

לליאת להב חסון מוניטין רב ומוכח בתחום המשכנתאות.
למשרד ניסיון רב בניהול תיק משכנתאות בעסקאות “יד 2” ורכישה מקבלן וכן עסקאות במסגרת תמ”א 38 ופינוי בינוי, מחיר למשתכן, רכישות ביו"ש ובנייה עצמית

ליאת להב חסון שומרת על רמת מקצועיות גבוהה במיוחד הן מעצמה והן מעובדיה, על מנת לספק את התוצאה הטובה ביותר.

עדי עזרא
עדי עזרא

עדי עזרא – עוזרת אישית וניהול משרד

עדי עזרא מנהלת משרד למתן שירותי עוזרת אישית ושירותי ניהול משרד לבעלי עסקים.

את ניסיונה הרב בתחומי הניהול, האדמיניסטרציה וההדרכה רכשה בארגונים גדולים כמו: פדקס, מדיקל סנטר הרצליה, סלקום ומשרדי עורכי דין.

המשרד הוקם מתוך רצון לאפשר לבעלי עסקים להפנות את עיקר משאביהם למהות עבודתם, ולהתפנות מעיסוק במטלות המנהליות השוטפות של ניהול וארגון המשרד.

שקיפות מלאה, מקצועיות, ארגון, חיבור והתאמה אישית הם הערכים המרכזים לאורם פועל המשרד.

במשרד קיימים מגוון שירותים בהתאמה אישית על פי צרכי בעל העסק במימד המקצועי והאישי כאחד, וביניהם: שירותי עוזרת אישית , שירותי ניהול יומן ותיאום פגישות, גבייה והפקת חשבוניות, ביצוע סקרי שוק והצעות מחיר מספקים, ניהול קשרי לקוחות, שיווק ותזמון ברשתות החברתיות, בניית תשתיות נתונים  לעבודה מונגשת, יעילה ומאורגנת.

לפרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ והתאמה אישית לצרכי העסק ניתן ליצור קשר בערוצים הבאים:

054-8927228    Adiezra.office@gmail.com